اس ام اس گلچین 14 تیر 91
تاريخ : برچسب:, | 22:9 | نویسنده : ramin
بوی گلها عالمی را مست و حیران می کند --- دیدن مهدی هزاران درد درمان میکند ---- مدعی گوید که با یک گل نمی گردد بهار---- من گلی دارم که دنیا را گلستان می کند.
میلاد نور مبارک

----------------------

دوست غضنفر اسمش سعید بوده برای غضنفر پیامك میفرسته: عید سعید باستانی برشما مبارك.
غضنفر هم در جواب مینویسه: عید غضنفر باستانی بر شما مبارك!

----------------------

گاهی دلم میخواهد خودم را بغل کنم! ببرم بخوابانمش! لحاف را بکشم رویش! دست ببرم لای موهایش و نوازشش کنم! حتی برایش لالایی بخوانم، وسط گریه هایش بگویم: غصه نخور خودم جان! درست میشود! درست میشود!اگر هم نشد به جهنم… تمام میشود… بالاخره تمام میشود…!!

----------------------

انســـــــــانهاى بــــــزرگ ،دو دل دارنــــــــد ؛دلـــــى که درد مى کشـــــــــــد و پنهـــــــــــــــان است و دلـــــــــــــــى که میخندد و آشکـــــــــــــــار است.

----------------------

گاه میتوان تمام زندگی رادرآغوش گرفت،فقط کافیست تمام زندگیت یک نفرباشد

----------------------

تواین دنیا به هرکی تکیه کردم،جا خالی داد وبه زمین خوردنم خندید.

----------------------

از “ماندن” که چیزی نمیدانی
لااقل
درست ” رفتن” را یاد بگیر . . .

----------------------

وقتـی یه زن ســیگار کشید
یعنــی دیگه گریه جواب نمیده
و وقتی مــردی اشک ریخت
بدون کار از ســیگار کشیدن گذشته . . .

----------------------

هزار کلمه بر جای خالی ات ریختم اما پر نشد ، به گمانم از جنس بی نهایتی

----------------------

گاهی “دوست داشتن” پنهان بماند قشنگ تر است
دوست داشتن را باید کشف کرد ؛
درک کرد ، و از آن لذت برد …


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: